|
Obavezno priložite fakturu i/ili jamstveni list
|
|
Ispunite RMA zahtjev
sa opisom kvara. U protivnom proizvod nećemo moći zaprimiti u servis.
|
|
Ukoliko proizvode šaljete na servis poštom ili kurirskom službom, adresa za slanje
je:
EZY Infotech d.o.o.
M. Krleže 28
40000 Čakovec
|
|
Robu na servis šaljete o svojem trošku, a EZY Infotech snosi trošak slanja ispravne robe
prema vama.
|
|
Neispravne dijelove zapakirajte u originalnu ili adekvatnu ambalažu za transport.
|
|
Troškove i rizik dopreme u naš servis snosi kupac.
|
|
Robu mijenjamo nakon što naš servis utvrdi uzrok neispravnosti.
|
|
Ukoliko nemate materijala za propisno pakiranje robe za servis ili niste sigurni
da li je roba kupljena od EZY Infotecha, obratite nam se za pomoć
|
|
Za reklamacije koje će biti nepropisno zapakirane ćemo zaračunati troškove prepakiranja robe
|
|
Za robu koja će na servis biti vraćena ispravna, zaračunat ćemo troškove testiranja
robe te istu vratiti o trošku kupca.
|